Monday, June 16, 2014

ŠTA JE VIDEO DUH IZ ZELENE BOCE - NAPRED U PROŠLOST (1990)


Napred U Prošlost
Šta Je Video Duh Iz Zelene Boce?
(1990)



01 - Persijanci Prevoze, Voze I Dovoze Mačke U Ćupovima
02 - Tata Ptičurina Traži Sina Ptičeka
03 - Veliki Šnule (Zvani Šnulison), Mali Šnule (Zvani Đorđe) I Kvik (On Je Ubio Mog Brata)
04 - Dal' To Novi Opet Jašu
05 - Osećam Se Usamljeno Kao Mozak U Von Janinovoj Lobanji
06 - Pravda Je Još Jednom Pobedila!!! Sanjivo Pitam-Koga?
07 - Ja Sam Pauk, Pletem Mrežu-Uhvatiću Avion
08 - Srećan Li Sam! Donosim Ti Cveće U Ludnicu I Kažem-Crkni Kučko



01. Persijanci Prevoze, Voze I Dovoze Mačke U Ćupovima



02. Tata Ptičurina Traži Sina Ptičeka



03. Veliki Šnule (Zvani Šnulison), Mali Šnule (Zvani Đorđe) I Kvik (On Je Ubio Mog Brata)



04. Dal' To Novi Opet Jašu



05. Osećam Se Usamljeno Kao Mozak U Von Janinovoj Lobanji



06. Pravda Je Još Jednom Pobedila!!! Sanjivo Pitam-Koga?



07. Ja Sam Pauk, Pletem Mrežu-Uhvatiću Avion



08. Srećan Li Sam! Donosim Ti Cveće U Ludnicu I Kažem-Crkni Kučko

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.