Friday, October 30, 2015

AKO STE SLOBODNI VEČERAS - BULDOŽER (1982)


Buldožer
Ako Ste Slobodni Večeras
(1982)



01 - Žene I Muškarci
02 - Ja Imam Ritam
03 - A. V. Oktet Marjetice: Voli Me - Ne Voli Me
04 - Yes My Baby, No
05 - Kako Osvojiti Članove Buldožera / Odmah Kaži Da
06 - Boogie Za Prijatelja
07 - Underground Buldožer / Helga
08 - Buldožer Za Ples / Helga II
09 - Neo-art Buldožer / Helga III
10 - Oberkrainer Duet: Najava / Helga IV / Život To Je Feferon
11 - In Memoriam / Blues Gnjus
12 - U Ime Naroda / Novo Vrijeme
13 - Črtomir I Hubert: Najava / Hey Joe / Another Freak In The Hall
14 - Karlo
15 - Slovinjak Punk
16 - Franci Kokalj: Najava, Vodimo Ljubav
17 - Nirvana
18 - Plesne Cipele / Koji Broj Gaća Nosi Buldožer
19 - Ko Jebe Buldožer / Tko Jede Dinje



01. Žene I Muškarci



02. Ja Imam Ritam



03. A. V. Oktet Marjetice: Voli Me - Ne Voli Me



04. Yes My Baby, No



05. Kako Osvojiti Članove Buldožera / Odmah Kaži Da



06. Boogie Za Prijatelja



07. Underground Buldožer / Helga



08. Buldožer Za Ples / Helga II



09. Neo-art Buldožer / Helga III



10. Oberkrainer Duet: Najava / Helga IV / Život To Je Feferon



11. In Memoriam / Blues Gnjus



12.U Ime Naroda / Novo Vrijeme



13. Črtomir I Hubert: Najava / Hey Joe / Another Freak In The Hall



14. Karlo



15. Slovinjak Punk



16. Franci Kokalj: Najava / Vodimo Ljubav



17. Nirvana



18. Plesne Cipele / Koji Broj Gaća Nosi Buldožer



19. Ko Jebe Buldožer / Tko Jede Dinje

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.