Wednesday, November 19, 2014

DOĐITE NA ČAJ - COD (1977)


Cod
Dođite Na Čaj
(1977)



01 - Dođite Na Čaj
02 - Ljubav Što Sam Imao, Sad Sam Izgubio Svu
03 - Sanjao Sam Jedan San, Da Te Jurim Cijeli Dan
04 - Otkriću Ti Tajnu, Đeni, Volim Te
05 - Ja Nisam Ko Drugi Što Lude Za Njom
06 - Ona Samo Jednog Voli, Kažu Mi Svi
07 - Sve Bih Dao Da Mi Kažeš, Da Još Za Nas Ima Nade
08 - Naša Ljubav Trajala Je Kratko, Jer Već Sutra Si Se Meni Nasmijala Slatko



01. Dođite Na Čaj



02. Ljubav Što Sam Imao, Sad Sam Izgubio Svu



03. Sanjao Sam Jedan San, Da Te Jurim Cijeli Dan



04. Otkriću Ti Tajnu, Đeni, Volim Te



05. Ja Nisam Ko Drugi Što Lude Za Njom



06. Ona Samo Jednog Voli, Kažu Mi Svi



07. Sve Bih Dao Da Mi Kažeš, Da Još Za Nas Ima Nade



08. Naša Ljubav Trajala Je Kratko, Jer Već Sutra Si Se Meni Nasmijala Slatko

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.